2012. május 26., szombat

általános jellemzés.. saját.

Mivel minden embernek van magáról és persze a körülötte levőkről egy kialakított képe, nekem is van magamról, persze nagyon sokat változik az ember időről.időre,de szerintem én napról napra..változom, vagyis inkább sokoldalú vagyok és mindig, alkalmazkodom a helyzetekhez. Ha kell nevetek,vagy már sírva nevetek minden szaron,ha éppen rossz passzban vagyok, elvonulok és nem érdekel semmi.. 
Mint az átlagos lányok, én is szeretek odafigyelni magamra, természetesen van,amikor elszalad velem a ló, és kicsit már nem nőiesen viselkedem/beszélek..
Mindig is úgy tartottam,hogy nehéz eset vagyok.. nagyon nehéz, de idővel meg lehet engem ismerni, és persze aki szeret vagy akit érdeklem, az helyzettől függően viszonyul hozzám..Nem hiszem,hogy sokat képzelnék magamról,csak szeretek beszélni és sokszor az emberek félreismernek, vagy nem is akarnak megismerni, és kialakítanak egy képet rólam,és ha eszükbe jutok az a kép jelenik meg előttük.. próbálok minden helyzethez olyan döntéseket meghozni,hogy az ne csak ma legyen jó,hanem a jövőben is.. 
Nagyon ragaszkodó típus vagyok, és szeretem ha kimutathatom, amit gondolok/érzek. 
Kicsit néha 'másnak' érzem magam,mint a körülöttem lévők.. kicsit más az életfelfogásom,mint egy-két hozzám közel lévő embernek, ezzel semmi bajom, csak néha nehéz alkalmazkodni.
Nem tartom magamat annak a tipikus 16 éves felfogásúnak, igen mondhatni érettebbnek tartom magamat a nálam egykorúaknál.. Vannak emberek, akikben bízom.. van akiben nem,de sosem fogom az életemet érzelmek nélkül élni.. ~

ezt a bejegyzést azért írtam,hogy tényleg lássa az, aki rendszeresen olvass,hogy ez a blog nem az 'idézetekről' gondolatokról szól, hanem értelem és tartalom is van benne. ! :)
xoxo skacok. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése